ЕНДОДОНТІЯ.ЕНДОДОНТИЧНЕ ЛІКУВАННЯ ЗУБІВ.

ЕНДОДОНТІЯ - лікування кореневих каналів при ураженнях пульпо-дентинного комплексу та періапікальних тканин. Найважливіший етап в комплексному лікуванні зубів. Це фундамент, на якому тримається велика частина конструкцій, які відновлюють зуби і тільки якісно виконане лікування каналів може гарантувати пацієнту максимально довгий термін їх служби. Саме тому ендодонтії в нашій клініці Before & After приділяється особлива увага. Для нас є дуже важливим збереження кожного зуба і ми маємо в своєму розпорядженні і найсучасніше обладнання і матеріали, і технології для збереження навіть самих "безнадійних" зубів. Красиві та білі, але крихкі зуби доставлять багато проблем в майбутньому. Тому спочатку їх варто вилікувати від будь-яких інфекцій. Приходьте до нас і результати Вас приємно здивують!
ЕНДОДОНТИЧНЕ ЛІКУВАННЯ ЗУБІВ.
Лікування кореневого каналу, також відоме як ендодонтичне лікування, є стоматологічною операцією, в якій видаляється запалена або пошкоджена пульпа (ядро) зуба і пломбується кореневий канал. Лікування кореневих каналів при ураженнях є важливим терапевтичним заходом для збереження структури зуба.
З ЯКИМИ ЗАХВОРЮВАННЯМИ ПОТРІБНО ЗВЕРТАТИСЯ ДО ЕНДОДОНТІЇ В СТОМАТОЛОГІЇ?
ПУЛЬПІТ.
Коли запалюється нерв або область, що його оточує, людина страждає від гострого і постійного болю.
ТРАВМИ.
Якщо від удару, різкого потрапляння на зуб твердого елемента чи інших типів впливу, відламана частина коронки або сам зуб на корню, лікарі стоматології будуть змушені вдатися до ендодонтичного лікування зубів.
ПЕРЕЛІКОВУВАННЯ.
Якщо попередній фахівець призначив неправильне лікування або невірно поставив пломбу, можуть початися запалення. Ендодонтія повністю позбавить від інфекції, а нова пломба дозволить забути про біль.
ПІДГОТОВКА КОРЕНЯ
до установки коронки, в разі необхідності, також застосовується ендодонтичне лікування.
Ендодонтія спеціалізується на терапевтичній діагностиці та відновленні кореневих зубних каналів. До переліку відновлювальних робіт відносяться:
ВИДАЛЕННЯ ПУЛЬПИ.
Проводиться при запаленнях, нерв при ендодонтичному лікуванні не видаляється. Пульпа може бути видалена як повністю, так і частково - все залежить від ступеня руйнування.
ВИДАЛЕННЯ ІНФІКОВАНИХ СТІНОК ВНУТРІШНІХ КАНАЛІВ.
Лікар може розширити порожнини для позбавлення від інфекції, а також для якісного пломбування.
МЕДИКАМЕНТОЗНЕ АБО ХІРУРГІЧНЕ ЛІКУВАННЯ ІНФЕКЦІЇ, що потрапила в кореневі відділи зуба.
ПЛОМБУВАННЯ КАНАЛІВ.
Ендодонтія в стоматології передбачає використання тільки тих матеріалів, які безпечні з біологічної точки зору і мають високий коефіцієнт приживлюваності.
ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК.
Слід зазначити, що в стоматології теж трапляються помилки. Наші лікарі займаються Переліковуванням кореневих каналів, в разі подальшого поширення інфекції, виявлення болів і так далі.
ПІДГОТОВКА ТА ЕТАПИ ЕНДОДОНТИЧНОГО ЛІКУВАННЯ ЗУБІВ
Перед оперуванням пацієнта лікар зобов'язаний зняти проби рентгена, провести діагностику та скласти план лікування. З'ясовується наявність у хворого алергії на анестетики або протипоказання до будь-якого етапу лікування. Якщо пацієнт ніколи не стикався з знеболюючими засобами потрібно провести проби для з'ясування.
Виділяється три етапи ендодонтії в стоматології:
Етап 1.
Проводиться введення анестетика і пацієнта залишають на 5-10 хвилин. Далі лікар видаляє з зуба все нежиттєздатні тканини і області, схильні до поразки інфекції. Ці маніпуляції забезпечують доступ до кореневих каналів. Під час процедури необхідно постійно знезаражувати порожнина, щоб до м'яких тканин не просочилися шкідливі бактерії.
Етап 2.
Далі ендодонтія передбачає роботу безпосередньо в каналах. Весь їх вміст очищується, порожнини промиваються, розширюються і заповнюються гуттаперчей. Постійне пломбування може бути вироблено в той же день або на розсуд лікаря. При розширенні каналів використовується антисептик, що дозволяє уникнути повторного інфікування.
Етап 3.
Після вичищення інфекції і всіх забруднень проводиться постійне пломбування. Спосіб визначається фахівцем. Для перевірки якості процедури ендодонтії в стоматології використовується рентген.